CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA – Traveller Charms

My Cart

Close

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Produkty:

 

 

Ile zawieszek zmieści się na mojej bransoletce?

Na bransoletce możesz zmieścić do 10-15 zawieszek. To zależy od Twoich osobistych preferencji i rozmiaru, który regulujesz na naszyjniku.

 

Ile zawieszek zmieści się na moim breloczku do kluczy?

Możesz zmieścić do 60 zawieszek na swoim breloczku.

 

Ile zawieszek zmieści się na moim naszyjniku?

Na naszyjniku można umieścić do 20-25 zawieszek. Zależy to od Twoich osobistych preferencji i wielkości, jaką dopasujesz do naszyjnika.

 

Czy mogę dodać nowe zawieszki do mojej bransoletki, naszyjnika lub breloczka na klucze?

Tak, to jest możliwe. Jeśli podróżujesz do nowego kraju i zamówisz nową zawieszkę, będziesz mógł dodać tą zawieszkę do swojej bransoletki, breloczka na klucze lub naszyjnika.

 

Czy mogę czyścić moje zawieszki?

Tak, możesz czyścić swoje zawieszki. Wszystkie są wykonane z nierdzewnej stali. Najlepszym sposobem, aby je wyczyścić, jest użycie ściereczki do okularów lub ściereczki z mikrofibry. 

 

 

 

Dostawa:

 

 

Czy mogę złożyć zamówienie z mojego miejsca zamieszkania?

Jesteśmy dumni, że możemy wysyłać do następujących krajów:

Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy 

 

Jakie są koszty dostawy dla mojego kraju?

Jeśli złożysz zamówienie powyżej 60€ wysyłka jest dla Ciebie darmowa. W pozostałych przypadkach prosimy o zapoznanie się z poniższą tabelą:

Przeznaczenie


DHL GO GREEN

Deutsche Post

Niemcy

  1. wartość zamówienia do 25€: 5,90€
  2. wartość zamówienia od 25€: 3,90€
  3. wartość zamówienia od 60€: 0€
  1. wartość zamówienia do 25€: 2,90€

Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Węgry, Irlandia, Włochy, Łotwa, Litwa, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Hiszpania, Szwecja, Wielka Brytania

  1. wartość zamówienia do 25€: 7,90€
  2. wartość zamówienia od 25€: 5,90€
  3. wartość zamówienia od 60€: 0€
  1. wartość zamówienia do 25€: 2,90€

Norwegia, Szwajcaria

  1. do wartości zamówienia 25€: 12,99€
  2. powyżej 25€ wartości zamówienia: 5,99€
  1. wartość zamówienia do 25€: 4,99€

Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

Do każdej przesyłki automatycznie wysyłamy numer śledzenia. Dzięki temu zawsze możesz sprawdzić, kiedy Twoja paczka dotrze do Ciebie. Jeśli nadal masz pytania, nie wahaj się z nami skontaktować (tutaj).

 

 

Realizacja zamówień:

 

 

Jak długo trwa wysyłka mojego zamówienia?

Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 14:00, przesyłka opuści nasz magazyn jeszcze tego samego dnia.

 

Jak zapakujecie moją przesyłkę?

Otrzymasz swoje produkty w naszym ekskluzywnym podróżnym pudełku Traveller Charms z rzepką, w tym nasz certyfikat autentyczności. Pudełko będzie chronione przez opakowanie zewnętrzne.

 

Nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia?

Proszę najpierw sprawdzić SPAM. Innym powodem może być przypadkowe wpisanie błędnego adresu e-mail podczas składania zamówienia. Jeśli po upływie godziny nadal nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z nami (tutaj

 

 

Promocje & Rabaty:

 

 

Jak zrealizować kod rabatowy?

Możesz wpisać swój kod rabatowy podczas procesu zakupu.

 

Czy mogę łączyć mój kod rabatowy z innymi kodami i voucherami?

Nie, nie można łączyć zniżek lub kuponów. Ponadto wypłata gotówki nie jest możliwa.

 

Czy mój kod rabatowy traci ważność po zwrocie zamówienia?

YTak, Twój kod rabatowy straci ważność, jeśli zwrócisz zamówienie i nie będziesz mógł go użyć ponownie przy kolejnych zamówieniach. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zniżki, jeśli nie osiągniesz minimalnej wartości zamówienia po przetworzeniu zwrotu.

 

 

Obsługa klienta:

 

 

Jeśli masz więcej pytań, nie wahaj się z nami skontaktować (tutaj).